Шановні!
ПРОЧИТАЙТЕ САМІ ТА РОЗКАЖІТЬ СВОЇМ ДРУЗЯМ! БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ, ВИБИРАЮЧИ СОБІ ОПЕРАТОРА ІНТЕРНЕТУ ВДОМА!
Нещодавно стали користувачем послуги Білайн «Інтернет Вдома». Купились на низькі тарифи (дійсно, вони нижчі, ніж у Волі та інших операторів). Все було добре, якщо не враховувати часті «технічні» збої, як наслідок – відсутність інтернету, затрати часу на телефонні дзвінки до сервіс-центру (треба вислухати масу інформації до того, як почуєш солодкий голос оператора, який, при цьому, нічогісінько не знає і переключає на інших «спеціалістів»), а ще здирництво їх «спеціалістів», які приходять додому та підключають інтернет (хлопці сміло сідають за комп’ютер, роблять там все, що їм потрібно, видаляють програмки, які, як їм здається, не потрібні, - не встигаєш і оком моргнути! – а потім кажуть, що можуть встановити нові, але це коштуватиме від 50 грн.!).
Але це все квіточки!
Останній місяць вдома інтернетом користувались дуже мало і використали лише половину його трафіку. Вирішили змінити тариф на дешевший (все ж таки, на вулиці криза, грошима зараз ніхто не розкидається!). Зателефонували оператору, ввічливо попросили змінити тариф (дивно, але чомусь всі віконця для змін в кабінеті користувача неактивні! Тому самі нічого зробити не можемо). У відповідь почули, що це «технічно» не можливо! Зрозуміло, що почали вимагати пояснень та виконання своїх обов’язків (на сайті чітко вказано, що при бажанні ми маємо право змінити тариф). «Спеціаліст» після 20 хв. вимог таки погодився (раптово з’явилась «технічна» можливість?), але при цьому повідомив, що заповнить заявку, подасть її в технічний відділ, де вона розглядатиметься від 4 робочих годин, і лише потім буде прийнято рішення, чи маємо ми право змінити тарифний пакет!
ТРЕБА Ж ТАКЕ! ВИЯВЛЯЄТЬСЯ, ЯКЩО НАСТУПНОГО РАЗУ Я ПІДУ В МАГАЗИН КУПИТИ ХЛІБ, КАСИР СПОЧАТКУ ВІЗЬМЕ ГРОШІ, А ПОТІМ БУДЕ ДУМАТИ, ЧИ ДАВАТИ МЕНІ ХЛІБ!
Наступного дня ми вже писали скарги і звертались в головний офіс. Нам зателефонували і повідомили, що змінять тариф, але з нас знімуть «штраф» за зміну 20 грн. Виявляється така інформація знаходиться десь на сайті (знайти її було не так легко – баришня, яка телефонувала, сама не знала, де це написано!).
Врешті тариф нам не змінили, інтернет не підключили.
Ми були змушені доплатити, щоб отримати хоча б інтернет за старим тарифом! І справді, до вечора інтернет з’явився. Нібито все налагодилось (хоч ми і не отримали бажаний дешевший тариф). Ми навіть встигли ним покористуватись.
Наступного дня наш кабінет вже було заблоковано, тарифний план свавільно змінено, гроші перераховано. НІ ІНТЕРНЕТУ, НІ ГРОШЕЙ! Знову телефонуємо в Білайн. Перший раз нам розказують, що після 12 ночі блокування буде автоматично знято і тарифний пакет повернеться старий (той, що був ще вчора, і той, за який ми вже заплатили). Чекаємо 12 ночі. Змін ніяких не сталось. Знову телефонуємо. Другий раз нам кажуть, що «по технічним причинам» наш договір заблоковано на декілька днів (!!!) і нічого з цим зробити не можна.
ЦЕ ТАК БІЛАЙН КАРАЄ СВОЇХ КЛІЄНТІВ? Типу, якщо ти щось вимагаєш, то ми тобі відключимо «технічно» інтернет? Куди тепер ми можемо піти пожалітись? Ми оплатили послугу, а її досі не отримали! Де справедливість? Піти перед офісом Білайна поставити палатку і пустими пластиковими пляшками бити об асфальт, вимагаючи пояснень або хоча б повернення своїх кровних? Чому до клієнтів ставляться як до бидла?
ПС Ми не знаємо, що тепер робити. Вирішили НІЧОГО НЕ РОБИТИ. Раптом наступною мірою покарання будуть якісь хлопці під нашою квартирою? БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ!
ШІБ, 14.08.09
nosik
Регистрация: 14 авг 2009Offline Активность: 14 авг 2009 14:51